skip to Main Content

Weten wie je bent, dit accepteren en doelen stellen waar je in gelooft, is een eerste stap richting waar je heen wilt. De mogelijkheden zijn oneindig als je gelooft in het te bereiken resultaat en bereid bent de inspanning te leveren die nodig is om dat resultaat te behalen.

Karin Versteegh

De wereld om ons heen verandert continu. Dit brengt met zich mee dat organisaties en mensen hun doelen en onderliggende waarden steeds willen bijstellen en aanpassen aan deze veranderende wereld. Het heeft mij altijd geïnteresseerd wat mensen motiveert en waarom mensen bepaalde keuzes maken of bepaalde doelen (bij)stellen. Ik heb daarom de sociale bachelor studie Vrijetijdwetenschappen gedaan aan de Universiteit van Tilburg. Hoe kan je beter de mens begrijpen dan door te kijken naar wat men doet in hun EIGEN tijd? Deze studie gaf mij inzicht en begrip in de sociale drijfveren van mensen. Ik vond het interessant om ook te bekijken hoe je die inzichten kan koppelen aan economische belangen. Hoe kan je als organisatie inspelen op bepaalde doelen van mensen om zo de economie en maatschappij draaiende te houden? De masterstudie Marketing Management aan de universiteit van Tilburg heeft me hier meer inzicht in geboden.

Na mijn studie heb ik verscheidene werkzaamheden verricht waaronder functies op het gebied van marketingcommunicatie, markt- en beleidsonderzoek, Human Resource Management en kwaliteitsmanagement. In mijn projectaanpak is steeds mijn belangrijkste doel om tot een oplossing te komen die echt een verschil kan maken. Uiteraard is het zaak om hierbij het gezamenlijk geformuleerde doel helder te krijgen. Mijn ervaring is, dat het daarnaast zeker zo belangrijk is om ook met onderliggende individuele doelen van belanghebbenden rekening te houden. Door te laten zien dat er tevens oog is voor deze individuele doelen, kan draagvlak gecreëerd worden om samen het gezamenlijke doel op een effectievere wijze te behalen.

Mijn visitekaartje
Back To Top
×Close search
Zoeken