skip to Main Content

Nieuwe website:

What you see is what you get

website Raadhuis AdviesEen nieuwe lente, een nieuw geluid. Of beter gezegd een nieuwe website. Gloednieuw zelfs. Vlak voor de verzending van deze lente-UPdate is de site namelijk online gegaan. Natuurlijk beseffen we dat u de website moet zien en ervaren. Maar toch willen we kort stilstaan bij het waarom van dit nieuwe digitale visitekaartje.

Over dat waarom is Edwin Schellekens kort. “Het werk verandert en dus verandert Raadhuis Advies mee. Het is volstrekt logisch om ook de website in die veranderslag mee te nemen. Die moet immers laten zien wie wij zijn.” Edwin is de drijvende kracht achter de sitevernieuwing. “Raadhuis Advies houdt van kwaliteit en uitdaging. Met de nieuwe site laten we zien wie we zijn, wat we voor onze opdrachtgevers kunnen betekenen en waar onze kracht ligt. En uiteraard hebben we die informatie in een moderne en toegankelijke vorm gegoten.”

Edwin Schellekens

Edwin Schellekens

Door deze insteek is de nieuwe website aanzienlijk beperkter dan de vorige. Een bewuste keuze, die ervoor zorgt dat de bezoekers snel de gewenste informatie kunnen vinden. Edwin: “Eigenlijk is de website een afspiegeling van onze ziel. What you see is what you get. Iedereen die meer van Raadhuis Advies wil weten, leert ons op een openhartige en transparante manier kennen. En in mijn ogen is dat precies waar een site als de onze voor bedoeld is.”

Natuurlijk is er nog meer over de site te zeggen. Maar we willen uw nieuwsgierigheid niet langer op de proef stellen.
En ja, we horen graag wat u ervan vindt!

Back To Top
×Close search
Zoeken